1. Vilket material kan vi som lag plocka ut?
För varje lag som är anmält till serie ingår följande:
- Fotboll: 1 väska, 1 medicinväska, matchställ, målvaktshandskar, 1 boll per aktiv + bollväska med logo.
- Innebandy: 1 väska, 1 medicinväska, matchställ, målvaktsskydd, Bollar + bollväska med logo.
2. Ledarkläder - Vad ingår och när kan jag plocka ut kläder?
Samtliga ledare kan beställa ett ledarpaket via kansliet. kansli-fb@utbynassk.se eller kansli-ib@utbynassk.se
Går kläder sönder beställer man nya och lämnar sedan in trasiga kläder.
3. Ledarkläder - Vem äger dem?
Samtliga ledarkläder är ett lån från föreningen och återlämnas vid avslutat uppdrag. Ej återlämnade ledarkläder faktureras ledaren.
4. Träningstider? Får vi söka mera tider än de vi tilldelas?
Ja detta görs av kansliet och vi försöker hitta så bra möjligheter som möjligt med strötider vid intresse
5. Utbildning
Utbynäs SK är starkt för utbildning och vill utbilda alla våra ledare för att skapa en trygg och utvecklande miljö. Vi håller på med en utbildningsplan och se den under Ledare för din sport vilken utbildning som rekommenderas för er ålder.
5. Utlägg, Arvoden och Kvitton
Allt görs genom https://cleverservice.se/ Inloggnings uppgifter får ni av kansliet.
6. Kostnad vid avbokning av tider Avgift:
*Avbokning sju dagar eller tidigare Kostnadsfri
*Avbokning tre till sex dagar innan bokad tid Halva hyreskostnaden
*Avbokning samma dag till två dagar innan bokad tid Hela hyreskostnaden
*Uteblir från bokad träning/matchtid (ej avbokad tid) Ord. bokningsavgift + 100%
Avbokning sker alltid även vid samma dag till kansli-ib@utbynassk.se eller kansli-fb@utbynassk.se
6 Kostnad 2025 hall och plan.
11-spelsplan 143 kr/tim
Inhomhushall 125 kr/tim
Uppvärmda planer vinter: Bravida Arena och Valhalla IP 921 kr/tim